Werkwijze

Maatwerk

InfoStar levert maatwerk. Op basis van een snelle inventarisatie bepalen we wat jij op ICT-gebied nodig hebt en op welke termijn. Daarbij houden we uiteraard rekening met de beschikbare tijd en het beschikbare budget.

Structureel

In onze ogen is systeembeheer geen kwestie van branden blussen, maar onderdeel van de bedrijfsstrategie. Continuïteit en beheersbaarheid zijn daarbij sleutelwoorden. Daarom stellen we samen een jaarplan op waarin we vastleggen welke diensten we leveren. Systeembeheer is echter dynamisch. Aanvullingen op het ‘basisplan’ voeren we altijd in overleg uit.

Flexibel

Mocht er toch ‘brand uitbreken’, dan moet deze snel geblust worden. Daarom is de helpdesk van InfoStar 24 uur per dag bereikbaar voor ernstige problemen.

Heb je vragen waarmee we telefonisch kunnen helpen? Dan kun je ons tijdens kantooruren bereiken.

Samenwerken

Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. Naast regelmatige bezoeken vinden we het belangrijk zeker eens in het jaar onze samenwerking te evalueren en vooruit te kijken naar het volgende jaar.

Remote

Voor structureel onderhoud werken we het liefst ‘remote’. Zo kunnen we vanuit ons kantoor programma’s updaten en installeren, onderhoud aan de server uitvoeren en back-ups maken. Op deze manier houden we de kosten laag en lossen we problemen snel op, terwijl jullie ongestoord door kunnen werken.

Enkele van onze uitstekende partners.

Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client
Client